no need to worry love

Det blev en riktigt riktigt bra kväll igår ändå. alla kvällar borde få vara sånna!
Idag hade jag ju första dagen på ica också, det gick rätt bra iaf. Jag har jätte svårt för att "se" siffror så det blir lite jobbigt ibland då jag är osäker och måste dubbelkolla om jag skrivit rätt flera gånger. Men jag tror det kmr gå bättre när man börjar lära sig alla olika kort nr osv.

Imorgon börjar jag tidigt så det blir bara mys ikvl, ska försöka kurera mig så mycket som möjligt så jag inte blir ännu mer förkyld.

Senare i veckan blir det någon tjejkväll. Skulle vara kul om alla tjejerna kunde, var ett bra tag sedan vi var allihopa nu.

Nu ska jag kika på nyaste Gossip avsnittet.

Ny favorit -Syster Sol – Guided


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0