Take nothing for granted.

Idag kom ett mycket efterlängtat Soa avsnitt ut! Kikade på det sedan blev det lite jobbsök innan jag drog mig till madds som nyligen flyttat in till stadn igen. Skulle inte tacka nej till en lägenhet som hennes.
När jag väl kom mig in till stan vare bara ett problem, hitta en parkering. Jag som är så snål försökte hitta en gratis parkering någonstans inte alltför långt bort eftersom det spöregnade och jag var utan jacka. Tillslut gav jag upp och tänkte betala, men då ville inte skit automaten ta emot mina pengar så fick leta vidare. Efter ca 30 minuters sökande hittade jag en parkering. Gratis dessutom.

Stannade hos madds och käkade middag. Tacos, alltid lika mumsigt! Vi kikade på Twilight också, jag håller på och läsa om böckerna så blev lite sugen. Den var dock inte mkt bättre denna gång, men det var ett tag sedan sist. Ska kika andra filmen nu.
Daniel skulle dit så jag pallrade mig hemmåt. Fy i helvete vad drygt det var att köra hem, trodde jag skulle blåsa av vägen.

Imorgon vare tänkt att jag och frida skulle börja våran roadtrip men det fick skjutas upp så på Fredag morgon bär det av istället. Jag är fett taggad.

Nu, New moon.


Pics från helgen,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0