Forgive forget

Söndag idag och så har ännu en vecka passerat.
Har jobbat alla dagar sedan Onsdag, är rätt slut och idag jobbar jag delad tur så börjar jobba igen halv 4. Nu är det iaf sol! Det är inte kul o jobba i hemtjänsten när det är ca 10cm slask ute.. Menmen snart är våren påväg och sommaren snart här.
Nu äre inte länge kvar tills jag åker iväg på kryssningen. Tidigt på torsdag morgon bäre av, då blire roadtrip ner till Stockholm!
Nu ska jag lägga mig och sova en stund innan det blir dags för arbete igen.

Här har ni tre låtar som nöts flitigt just nu!













Kommentarer
Postat av: linn

taaack emmsan :D Haha men likheten finns ju ;) haha

2012-04-23 @ 11:05:44
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0