,

Den här helgen har gått sjukt fort känns de som, men kul hare varit!
I fredags blev de utgång, var väl som vanligt ungefär. På lördagen blev det först o kika mello m brudarna, ska jag vara ärlig tkr jag melodifestivalen har blivit rå kasst menmen.. Efter d så blev d bowling m sebbe, john o ström. Det var typ 100 år sedan jag spelade bowling och jag sög verkligen! Men det var sjukt roligt ändå, och nästa gång ska jag ta revansch! Träffade bodbyssarna på bowlinghallen, det var trevligt. Var ett tag sedan sist.

Ikväll for jag och tränade för första gången sedan olyckan. Var mer kämpigt än vanligt och känndes en del i ryggen som inte är riktigt bra än meen det är nog bra m lite träning för ryggen ändå.
Snart tre veckor sedan olyckan.. Känns lite overkligt att d hänt överhuvudtaget då jag klarade mig så bra. Bara ryggen som strular fortfarande, hoppas verkligen att smärtan ska ge med sig snart.

Nu ska jag lägga mig o läsa lite sen blire sängen, har inte fått särskilt mkt sömn i helgen!


GNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0