Happy V day!

Glad alla hjärtans dag på er!

Denna alla hjärtans dag spenderades lite annorlunda än tidigare år men den var väldigt bra ändå.
Emily kom hit och var tänkt att vi skulle se massa chickflicks osv men vi kom aldrig så långt, istället blev det en massa prat hela kvällen.
Tack Emily för en väldigt bra kväll!
Det är lite lustigt hur vissa kompisar kanske man inte träffat på ca ett halvår lr mer men när man väl ses så är det precis som om det var igår man senast sågs. Allting flyter på hur enkelt som helst.
Jag har vissa kompisar kvar från högstadietiden som det är så med. Det är så skönt. Det spelar ingen roll hur lång tid det går mellan gångerna, när man väl ses så är allt som vanligt. Som om man aldrig varit ifrån varann mer än någon dag. Det är helt underbart och jag är så tacksam att jag fortfarande har dom kvar. Ni vet vilka ni är och jag är så sjukt tacksam att jag fortfarande har er kvar i mitt liv!
Och självklart är jag likaså tacksam för mitt underbara tjejgäng jag träffar varje vecka, vet inte vad jag skulle ta mig till utan er!
Nu ska jag läsa de sista sista sidorna jag har kvar i min bok. Började läsa Sarah Dessen's This Lullaby igår, har läst två böcker av hon tidigare och dom är helt underbara. Den här är dock på engelska så var lite kämpigt i början men efterbara några sidor så fastnar man. Är du ett fan av ungdoms romaner och inte läst någon av Sarah Dessen. Do It!
Jag var hooked efter första boken.
Alltid lika underbar!

Kommentarer
Postat av: em

tack själv emmsi=)

2012-02-15 @ 00:28:36
URL: http://emilyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0