Söndagsångest

Söndag idag och jag har ångest. Över allt och ingenting. Jag hatar söndagar. Det var ett tag jag brukade tycka att söndagar var skönaste dagen på veckan men inte längre. Dom är trista och ångestfyllda.

Helgen har väl ändå varit hyffsat bra.
Det blev utgång med tjejorna i fredags, jag hade roligt för det mesta. Tror jag. Kvällen är lite av ett blurr. Det blev lite för mycket av alkoholintaget. Var vääldigt längesedan jag var sådär full. Men hade ändå kul, bortsett från lite kaos i slutet.
Igår så var jag också med tjejorna,vi va först hos emma sedan efter 12 någon gång så kom Sebastian och hämtade oss, så for vi till brorsan min som hade inflyttningsfest. Det blev rätt lungt igår men det var trevligt.

Nu ska jag försvinna in i seriernas välrd för resten av kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0