Evil spelled backwards is live

Long time no see folks!
 
Den här gången har jag iaf en anledning till kass uppdatering. 
Jag äger ingen dator. Det är snart fyra veckor sedan Jag flyttade och jag har fortfarande inte skaffat mig en dator. Anledningen är för att jag anser att jag inte behövt en då jag kan göra det mesta på telefonen, förutom att blogga då. Men efter sommaren ska jag skaffa en. Ska försöka gulla med mina päron och se om jag kan få låna hem deras ibland.
 
Har som sagt bott i stan i snart en månad, bor tsm med en gammal barndomskompis och än så länge har det funkat bara bra. Det är så skönt o bo i stan, allt blir så mkt enklare. Förutom jobbet då. Kommer blir dyrt och pendla så nu i sommar blire o sova i sävar rätt ofta. Sen blire nog o söka ngt i stan, vilket suger för jag trivs sjukt bra där jag är nu. Men what to do..
 
Har även gått och blivit förälskad i Pearl jam. Har lyssnat lite grann på dom tidigare men bara nån enstaka låt. Såg en dokumentär om dom för ett tag sedan och sen var jag hooked. Dom är underbara!
 
Pearl Jam – Crown of Thorns - 10th Anniversary Show - MGM Grand - Las Vegas, NV 10/22/2000
 
Nej dags o sova nu, arbetsdag imorgon.
Weei!
 
 
GodNatt!
 
 
Bästaste Jennsan <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0