In the darkest hour there might be light

Jag har totalt vändt om dygnet i sommar, somnar aldrig före halv 4 iaf. Tur att jag aldrig börjar förän kl 2, kanske därför jag är uppe så sent också, beacuse I can.
Jag känner mig "hemlös" lr inte direkt hemlös men jag har som inget fast hem just nu. För tillfället har jag lägheten och "hemma i Sävar". Sjukt svårt och få någon bra sömn då jag byter ställe just när jag börjat vänja mig att sova på ngt av ställena. Men det blir nog bättre efter sommarvicket.
 
Har just betalat alla räkningar och sitter just nu och sörjer över att jag kmr o missa JB konserten. Pinsamt men sant, jag hoppades på att få biljetter. Såg just på en tjejs blogg att hon köpt VIP biljetter. Jag är avis, jag vill också!
Är det någon som har lr känner någon som har biljetter att sälja, HOLLA AT ME! Snälla.
 
Hur är livet annars då? Tjaa är virrig och stressad som vanligt.Inget konstigt där. Aningen lugnare än vanligt dock så min hjärna får kanske återhämta sig lite. Missar allt roligt som hänt och kmr hända i sommar dock, men  I need tha cash så är bara o bita ihop antar jag.
Hade chansen att åka till Sundsvall o se Bryan Adams nästan gratis nu på fredag men måste på ett bröllop på lördag så det sket sig. Fett besviken meeen whut to do.
 
Nu ska jag läsa min nya bok o lyssna på lite JB.
Gnatt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0