sleepless

Försöker sova, utan vidare framgång dock.. Vilket gör mig sjukt frustrerande + att jag ska upp och jobba imorrn.. Så slår på tvn istl. Är nybyggarna, har aldrig gillat arga snickaren lr d här men det här var ett bra avsnitt, lite intressant att höra deras hitorier plus att få se de färdiga resultatet på huset.

Blir ingen flytt på fredag trots allt. Tisdag lr onsdag låter det som nu, jag hoppas verkligen att det blir så. Vill att den ska bli färdig bara så jag äntligen kan få flytta in.

Imorgon blire först jobb sedan AF och sen ska jag äntligen få träffa min älskling! Vi har inte setts på över en vecka och jag saknar honom otroligt mkt!

Nu är nybbygarna slut så jag ska göra ett nytt försök till å sova.
God Natt på er people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0