Sliten söndag

Igår så blev det party med brudarna, roligt as always! Blev förfest hos madds och sedan utgång. Blev lite för mkt av det goda dock.. Har tack å lov inte varit bakis idag men sliten till 1000. Sov hos emmsan och tror jag somnade där vid sex tiden skulle jag tro. Idag har vi inte gjort många knop. Legat i soffan och kikat hollywood heights hela dagen. Nu sitt jag å kollar star wars med Nicklish.. Filmerna ska tydligen va asbra. Ledsen alla Star wars fan men, can't say that i see it. 
 
Har äntligen kommit mig för och bokad tid på vårdcentralen. Har skjutit på att kolla upp ryggen i ett år nu. Jag är mästare på att skjuta upp grejer. Inte min bästa egenskap  i know. Ska förbi där imorgon och skriva om mig eftersom jag nu är skriven i Sävar.
 
Bju på en gambild.
 
 
 
 
Being silly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0