Though it aches from your toes to your head as it goes, you're humming along with the tune

Söndag igen. Verkar vara enda dagen jag kmr mig för att skriva nu förtiden..
Igår var jag och brudarna på Ikea. Var tänkt att jag bara skulle köpa ett badrumsskåp men det blev lite mer än så. Tror jag handlade för nästan 4000. Inte bra. Nu är jag nästan pank. Igen.. Men det var värt det, vi hade kul och nu får jag äntligen lägenheten som jag vill ha den, nästan iallafall. Nu fattas nästan bara ny soffa + tv. Meen det får nog vänta ett tag till. När vi kom hem for vi till Emma och drack lite vin och tog det lungt.
Borde egentligen ha legat hemma och varit sliten idag men icket. Tove ringde imorse och lyckades få med mig till crossbanan å kolla på Dennis och Micke. Trots att det var kallt och jävligt var det ändå rätt kul. Det ser ut att vara sjukt roligt! Efter ca 2 timmar fick vi dock lov att åka till akuten då dennis ramlade och gjorde illa axeln.
Efter att bra tag på sjukhuset kom jag hem och det var dags att ta tag i städingen. Blev lite städning gjort idag dock, vilket egentligen borde ha varit gjort för längesedan. Det är sjukt hur lätt det är att skjuta upp saker. Måste bli bättre på å ta tag i saker å ting. Nu när man ska va vuxen å ta ansvar å allt sånt där..
 
Nä nu blir det att sova. Något jag också borde gjort för längesedan. Imorgon blir det sjukgymnasten och sedan jobb. Jobb,jobb, jobb. Har blivit en hel del på sistone. Men jag klagar inte, pengarna är mer än välbehövda!
 
Gnatt.
 
 
 
 
 
 
Bjussar på lite kassa webcam bilder^
Första bilderna på nya frippan! Har växt rätt mkt dock.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0