14/8

Tisdag idag och jag är inne på min andra vecka som arbetslös nu. Klockan är strax halv 9 och jag har inte sovit en blund. I vanliga fall skulle jag tjurat järnet å varit allmänt förbannad. Men trots att jag är tröttare än tröttheten själv så känns allt rätt ok, konstigt nog. Okej jag ska inte ljuga, lite grinig känner jag mig men konstigt då.

Den senaste veckan har varit rätt underbar. Jag har haft besök sen i måndags och sedan själv varit borta på besök tills i söndags. Spenderade några dar i början av veckan i stugan tillsammans med både vänner och päronen. Det var ett tag sedan jag var där, jag hade nästan glömt bort hur underbart det är där borta. Jag blir avslappnad på ett sätt som bara går att bli när man är där. Sover som en gud gör man också. Och att sällskapet var underbart gjorde inte saken sämre.

Nu ska jag få i mig lite käk sedan se om man kan försöka sova nån timme. Ha en bra dag folks!


Jag vill mer än vad jag någonsin velat.
Jag vet bara inte vad det är jag vill än.
Men jag vet att det är mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0