Got this funny feeling inside

God morgon världen!

Måndag idag, jag är ledig och klockan är ca halv 7. What da fuck tänker ni nog nu. Jag med för den delen. Vafaan gör jag vaken nu?? Jag gick och la mig strax innan 04.00 å har varit vaken sedan 06.08 nu... Jag är inte ens vaken så tidigt när jag börjar jobba kl 7 liksom! Pigg ä ja också..

Jag ska få besök idag, måste vara det. Förväntan och spänningen gör väl så jag inte kan sova antar jag. Jag hade lätt kunnat sova i 3h till. Men icket. Nä lika bra å kliva upp å göra ngn nytta då.
Förövrigt är jag nu arbetslös och det känns så jävla skönt. Orkar faktiskt inte oroa mig för min ekonomi just nu, det har löst sig förr å kommer göra d nu också. Kanske omoget å säga så men gör det inte mindre sant för det. Just nu ska jag bara njuta av livet i nån vecka. Ta vara på varje stund och bara vara. Life is pretty good at the moment. Och jag kan ärligt säga, för första gången på väldigt väldigt länge att jag är nog rätt lycklig ändå. Och jag ska fan i mig njuta av det!





I might be crazy,
But that's not the same as insane
And I'm scared,
But that's not the same as being afraid




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0