Now i can only guess what's coming next. By examining your timid smile.

Jag hatar hur jag känner mig just nu i denna stund. Hur jag känt mig egentligen de senaste veckorna. Jag är inte mig själv alls och jag avskyr det. Men samtidigt vet jag faktiskt inte riktigt vem jag är nu. Jag är liksom mitt emellan två världar. Mitt i en förändring, en övergång på något vis som.  
Jag är bland annat otroligt överkänslig och osäker. Något som jag avskyr. Jag hatar att känna mig sårbar, vilket jag tyvärr gör atm.
Jag är inne på min 4e vecka som nikotinfri nu så jag skyller på det. 
Första veckan gick jätte bra, andra var jag väl väldigt lätt retlig och lite överkänslig. Men nu tredje veckan har nog vart värst. Jag vill typ grina åt allt, blir sårad för ingenting. Och är bara allmänt överkänslig. Jag kommer verkligen inte orka med mig själv om jag ska vara såhär. Det är fan inte värt det. Känns det som nu. Men ska försöka härda ett tag till..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0