When u can no longer control it.

En årstid börjar gå mot sitt slut och en annan mot sin början. En ny period i våra liv börjar nu. Och vad som komma skall har vi ingen aning om. Men jag tror att allas liv snart kommer att på ett eller annat sätt förändras. Det kanske inte blir en stor förändring men på ngt vis så händer det, oftast utan att vi inte ens märker det.
Mitt har redan börjat lite smått, en av de saker som kommer ändras iaf.
Jag märkte det redan för någon vecka sedan. Trots att jag den här gången fick en liten förvarning kom det ändå som en chock. Det började lite smygande sedan sare ba pang!! Så var d här. Menmen inte så mycktet att göra just nu,de löser sig nog!
Life still goes on liksom!


Godnatt alla vänner, å Ovänner nu ska jag sova,
Gnatt!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0