It is what it is

Ibland är livet bra konstigt. Härligt å förjävligt på en å samma gång. Hur kommer det sig? Lite förvirrande måste jag nog säga att det kan va ibland.

Gör inte så mkt än ä jobbar annars. Ska väl inte klaga men jag hatar att jobba på sommaren, jag vill också va ledig å göra massa roligt. Men icket, det här är straffet att man varit lat och inte sökt nå ordentligt jobb.Got no one but myself to blame! Men är ledig i helgen och på fredag kommer Emil hem från Norge så ska försöka hinna umgås lite med honom, känns som att de var en evighet sedan jag träffade den pöjken. Å på lördag blire å fara på nån fet strandfest kring Sollefteå trakten typ. Blir spännande de!
Nä nu ska jag försöka sova, ska upp kl 6 imorrn.. Weho!
Gnatt.

Köpt nya skor också, dom ä badass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0