Söndag natt

Ligger i sängen och lyssnar lite på Bon Iver,alldeles underbart.  Var nog väldigt längesedan jag gick och la mig såhär tidigt, dessutom händer det grymt sällan. Men när jag höll på att somna i soffan för ungefär femte gången ikvl så kände jag att det var dags att knoppa.Men smart som jag är så hade jag ju satt igång diskmaskin också så ligger å väntar på att den ska bli färdig. 
Imorgon blir det förhoppningsvis till att tatuera mig, tänkte köra drop in på port royal. Så håller tummarna att de finns nåra tider! 
 
Åh juste! höll ju nästan på att glömma, jag har varit nikotinfri från kl 10,30 imorse! Nu ska jag fan göra ett ärligt försök till å sluta!
 
Nej nu känner ja hur mina ögonlock bara blir tyngre o tyngre och mina tankar blir till ett svammel upp i huvudet mitt. Snart kan jag inte ens läsa vad jag skriver ungefär.. 
 
 
Så GNATT på er folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0