anything could happen

Vaknade imorse och skulle stänga av alarmet som jag ställt alldeles för tidigt med tanke på att jag somnade kring 5 tiden imorse. Såg då att jag fått ett sms där jag blev erbjuden att jobba så var ju bara att kravla sig upp. Men har fått jobba med kära Emily idag vilket var ett tag sedan sist så det var ju skoj!
Blev kvar i stan ett tag å kom väl hem kring åtta nån gång. Tänkte att jag skulle smälla i mig någon middag och sedan ta tag i städningen eftersom morsfarsan kmr hem imorgon.. Det gick ju ungefär sådär med det. Nu är klockan 1 på natten å jag har inte börjat än. Bravo Emma!
 
Vart är självkontrollen när man behöver den som bäst? Ja de är då jävligt sällan den funkar bra för mig..tyvärr.
Sedan jag kom hem har jag sett serier,lyssnat på Timbuktu och nördat vid datorn. Och är väl ungefär det jag gjort hela veckan lr liknande, förutom å jobba då.
Det är mkt som är tungt nu och jag försöker att inte deppa ner mig totalt men har inte mkt ork till någonting känns det som. Helst skulle jag vilja ligga i sängen hela dagarna och inte göra ett skit.. Tragiskt men sant. Menmen livet kan inte alltid vara på topp antar jag, bara sånt vi får ta! Få försöka ta en dag i taget och se framåt.
 
Jag träffade en person för ett tag sedan som på något underligt vis har inspirerat mig väldigt mycket. Fått mig att börja tänka mer & mer på framtiden. Fundera på vad jag verkligen vill göra i livet och vilja ta tag i saker och ting. Fått mig att försöka tro på mig själv och inte fokusera så jävla mkt på allt som är negativt. Sätta upp mål, agera och sluta övertänka och inte bry sig så jävla mycket. Att man borde göra det man älskar och sattsa på sina drömmar! 
Om jag i framtiden kan kolla tillbaka på mitt liv & säga att jag i allafall försökte borde man ju känna sig hyffsat nöjd och inte sitta där 50+ å vara bitter över livet. 
 
Kanske vet du vem du är, kanske inte. Vilket som så tackar jag dig!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0