Helgen.

Tänkte jag skulle berätta lite om hur jag spenderade min helg.
Medans de flesta andra jag känner spenderade deras på Yran, drog jag och Sebastian ner till Sundsvall på fredagen. Plockade upp Emil och begav oss sedan till en 25års fest där grabbarna skulle spela. Medans killarna var på scen fick jag agera kameraman lr  rättare sagt kameraquinna.
 
Emil ska göra en serie om sin sommar som han kmr lägga ut på sin youtube kanal. EmilAssergardMusic. Tror den skulle hete min jävla sommar eller något åt det hållet så ni får hålla utkik efter den. Kan nästan lova att det kmr finnas med ett lr annat pinsamt klipp med mig på ngt avsnitt.. Gjorde mitt bästa för att undvika kameran men det var inte det enklaste.. 
 
Efter spelningen åkte vi hem till Emil där hans kompis väntade på oss, efter många om & men bestämde vi oss för att det var lika bra att börja dra oss mot Sthlm direkt. Vilket senare visade sig vara en inte sådär jätte bra idé kanske. 
Så kl 6 på morgonen började vi bila till stockholm utan att ha sovit ett skit på ca 24h. As smart..
Men det gick ju bra ändå. Väl framme så tog det ett par timmar att hitta någonstans att parkera också. Måste dock få säga att jag körde ju som en Gud! Typ..hahah. Efter att ha käkat & hängt i bilen ett par timmar var det sedan äntligen dags. Vi begav oss mot Friends arenan och Kiss konserten! 
Var min första riktiga konsert och den var grymt bra! Det var en show som hette duga och bandet var asm!
Helgen har varit både kaotisk och underbar. Och jag tackar för sjukt bra sällskap!
 
Också bju jag på en bildbomb!
 
Killarna riggar inför spelningen
 
 
 
 
 
 
 
Stannade på en rastplats i Tönnebro (?)
 
 
 
 
Hittade Kanada gäss
 
 
 
 
 
 
 
 
Regnade mestadels i Stockholm
 
 
 
Sebastian plockade blommor    
 
Som jag sedan gav bort
 
 
 
 
Han hatar inte att gå barfota iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0