Summering av midsommar helgen

Efter att ha varit å hälsat på en kompis i en annan stad i nåra dar så bilade vi upp till Umeå på torsdagen. Trodde ett tag att vi nästan inte skulle ta oss hela vägen hem då bilen strulade med både de ena å andra. Men vi lyckades ta oss fram tillslut. Har sedan spenderat hela midsommar helgen i Gravmark med underbart folk. Jag som skulle ta det jävligt lugnt med alkohol intaget, det gick väl sådär. Var bra längesedan jag var så onykter. Flera veckor sedan jag drack över huvudtaget.. Men trots det så hade jag sjukt kul. Jag blev tydligen bästis med hälften av folket, träffade en massa soulmates, hade deeptalk och var allmänt crazy. Jag säger då de tur de händer jävligt sällan å tur det bara är midsommar en gång om året! Lördagskvällen blev väldigt lugn kan ja lova, vi var bra slita allihopa så blev å kika lite pistvakt å bara tare chill. Känner att jag börjar bli förkyld ny också, skitbra tajming då jag börjar jobba imorrn.. Menmen det är bara att härda antar jag, har inte råd att va sjuk nu.
Nu blire till å försöka sova lite, bättre sent än aldrig som dom säg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0