The last goodbye

Så var det söndag igen.
Min tredje helg nykter, känns hemskt att skriva så. Låter som att man har varit alkolist ungefär. Men då vi har varit ute i princip varje helg sedan jag blev 18 så har man väl vart lite helg alkis^ . Nä men saknar inte utelivet ett dugg faktiskt.
Som igår, istället för att ligga å va schleten halva dagen så for jag å Emily iväg kl 10 å tränade med John. Blev första dagen på vårat bootcamp vi ska ha i sommar!
Efter att kört kondition i ca 2h hängde jag med John å Linus på gymmet å tränade i ca 1,5h till. Måste säga att jag är lite stolt över mig själv! Idag har jag träningsvärk så de räcker och blir över. Men d är lite skönt, då vet man att det ha tagit iaf.
Nu bli de å ta hand om disken sedan ut på en power walk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0