adventures on a saturday

Sitter just nu på ett tåg påväg mot Sundsvall. Planerat men ändå oplanerat. Det blev lite av en live in the moment grej. Så me sista minuten packning sitter jag nu här på ett tåg, för första gången i hela mitt liv och jag åker själv. Måste tyvärr medge att det var lite läskigt till en början men nu känner jag mer förväntan än någonting annat dock. Im so excited!  
 
Nu undrar ni säkert vad jag ska göra i Sundsvall, och tyvärr måste jag göra er besvikna. Ni förstår, It's a secret. Topphemligt u know så jag kan tyvärr inget mer berätta förutom vart jag ska. Och att jag mest troligen kmr ha jävligt roligt! 
Jag har förresten hittat ny musik som är underbar. Alla ni som kollar på Nashville vet vilka dom är. Lennon & Maisy Stella, döttrar till Marylynne & Brad Stella (country bandet The stellas). Dom spelar döttrarna till Rayna jaymes i Nashville. Hittade deras youtube kanal där dom gör jävligt bra covers. Dom är helt klart värda att checka in!
 
Nu ska jag försöka sova en stund innan ankomst. weho!
Ciao!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0