Claim yourself.

Istället för att sova som jag egentligen borde göra har jag nyss sett klart Beautiful creatures. Den var sjukt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Kanske därför den var så bra också, just för att jag hade inga förväntningar alls. Trodde att den skulle ha ett förutsägbart slut och va allmänt lame men icket. Lr tjaa... jag borde inte skriva mer om det för då kmr jag förstöra slutet för er som vill se den, vilket ni borde! Lite spänning, mkt kärlek, ondska v.s godhet osv.
 
Se den!
 
 
 
Det här är mitt tredje inlägg på två dar typ, det här måste nog vara rekord för mig som annars brukar skriva en gång i månaden om ens det. Sen om det har varit så där jätte intressanta inlägg är väl lite sak samma, upp till er om ni vill läsa skiten liksom. Vilket naturligtvis är trevligt om ni vill!
 
På sistone har jag haft 1000 funderingar ungefär. Vad är meningen med livet och döden, över kärleken, hur framtiden kmr te sig å massa annat sånt där och kmr inte fram till något. Men man ska inte övertänka så jävla mkt tror jag. Lättare sagt än gjort dock, iknow. Men man får försöka ta en dag i taget och komma ihåg att om du vill att någonting ska hända, eller inte hända för den delen, får man ta tummen ur arslet och make it happen. Ingen kan leva ditt liv åt dig. Det är bara du som kan bestämma vilken väg ditt liv ska ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0