Fisketur on a monday

God afton allihopa,

Ikväll har jag varit och fiskat för första gången på kanske fem år. Jag brukar lr brukade hata att fiska men det var riktigt mysigt faktiskt.
Är och hälsar på mor å far för tillfället och fick besök av Sebastian å han skulle visst å sjösätta båten å undrade om jag ville hänga med och jag tänkte why not liksom! Var längesedan jag åkte båt. Blev tyvärr inget napp för någon av oss, jag trodde dock att jag fick det. Var lite kul, jag fick panik och började skrika på Sebbe som fick eld i baken å hoppade över ett stort vattenhål. När han kommit fram till mig och ska hjälpa mig visade det sig att jag bara hade fått botten napp^


Trubadurerna ska visst spela på Olles i helgen och Sebbe tyckte jag skulle öva in en låt så vi får väl se om ja har tur blir d kanske att jag får sjunga en låt på lördag.

Nu väntar sängen!
Godnatt mina vänner och ovänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0