I wear my sunglasses at night so I can't se the light before my eyes

Sitter ute på altanen hos mor å far å glassar i solen och för stunden känns inte livet alltför pjåkigt måste jag säga!
 
Jag är rätt duktig på att fokusera på allt negativt.. Gräva ner mig själv tills allting känns meningslöst och jobbigt. Vilket är värdelöst. Det är så lätt att glömma bort dom små sakerna som gör livet lite enklare. Men ju äldre jag blir desto mer har jag börjat uppskatta sådant man förr tagit för givet har jag märkt. Jag har föräldrar som ställer upp i vått och torrt,en bror som för det mesta är rätt snäll, jag har underbara vänner, egen lägenhet m.m. Och jobb! visserligen bara extra jobb men jag har så jag klarar mig ialla fall. Så om man stannar upp och tänker efter har jag det rätt bra ändå.
 
Idag fyller papi år så ikväll blir de go middag sedan fika å främmande skulle jag tro.
Trots att jag velat flytta hemifrån sedan jag var typ 13 är det rätt skönt att komma hem till päronen och bara få va ibland. Och dom välkommnar en alltid med öppna armar.
 
Nu ska jag å mami steka lite innan det blir å ta tag i tvätten. Kan säga att det var inte lite jag hade med mig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0