keep your eye on the shoreline

Sunday funday lr vad man nu säger.. Kom in för ett tag sedan, tror jag är lite annars. Inte det normalaste att gå lång promenad kl ett på natten men skönt var det.
Helgen har varit tjaa, kaotisk är väl ett rätt passande ord. Min värld blev i princip vänd upp och ned. Just nu står jag någonstans mellan två världar typ. Jag vet inte vad som är värst ovissheten och väntan lr vad svaret kan vara. 
 
Vädret har iaf varit najs hela helgen dock. Imorse tror jag det var 29 grader i solen typ. Helt galet. Våren kändes lång å pissig och sommaren alldeles för långt bort, så över en natt ba BOOM så är det soligt och super varmt. Trots att jag är sjukt frusen av mig är det där med sjuklig värme inte riktigt min grej heller, allt de där att ligga å steka o solen osv. Missförstå mig rätt, älskar sommaren men inte när det blir sådär äckligt varmt. Lagomt är bäst. Menmen jag ska väl inte börja klaga redan, får hoppas att sommar vädret håller i sig nu iaf.
 
For till emsan i eftermiddag å glassade lite i solen iaf, lr tja mest skuggan för min del. Vi var även ute och fotade lite ikvl. Blev kanske inte direkt några modell bilder men kul vare iaf, missade tyvär halva hockeyn. Tror jag missade en väldigt bra match. Vi tog ju hem guldet för fan!
Tycker det är lite lustigt när man går in på facebook efteråt och jag tror att nästan alla inlägg innehöll någonting om matchen. Visst det var VM men tkr det alltid är sådär när sverige har vunnit något. Alla skriver i princip samma sak. Men ja, lite drygt är det men kanske inte så konstigt ändå.
 
Nä nu ska jag sluta svammla och se slutet på Nashville.
Sedan amigos, blire sängen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0