131118

Ikväll har jag spenderat några timmar hos Fridolf. Vi sökte ett aupair jobb i Frankrike. En familj som sökte två st som kunde sköta deras barn å lite städnings osv i ett par månader. Hade inte varit sådär jätte hemskt om vi fick det om jag säger så. Nä, det hade varit riktigt nice. Något jag tror vi båda skulle behöva just nu.
 
Fick lite musik tips av Emily idag, Ben Howard - Depth over distance. Sjukt bra. Har aldrig hört honom förut men han verkar ha ett par underbara låtar!
Det är rätt lustigt ändå hur jag och E kan vara så sjukt olika och ändå så lika.Personlighetsmässigt är vi nog rätt olika men Vi delar många intressen och drömmar. Och kanske är det just våra olikheter som gör oss till så bra vänner. Vi liksom kompletterar varandra på något sätt. Vilket som är det en underbar vänskap!
 
Nä nu ska jag fortsätta söka lite jobb sen blire sängen.
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: ems

awww <3

2013-11-20 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0