People should mind their own business,

We really should but we never will..
 
Ibland är det så störande att folk pratar så mkt skit. Jag vet, folk pratar. Har alltid gjort och kmr alltid att göra!
Men d förändrar inte det faktum att det är sjukt irriterande. Speciellt när människor pratar om saker dom egentligen inte vet ngt om. Folk borde ta reda på all fakta innan dom går runt och pratar. Ni kanske tror att ni vet, kanske är en del sant. Men jag lovar att ingen av er har all fakta. Vad det än gäller så finns det oftast två sidor av varje historia. Det spelar ingen roll om det handlar om en själv eller någon annan. Tänk er för innan ni pratar, vad är det ni pratar om, vart har ni hört det och till vem säger ni det? Ibland får man höra saker om andra än en själv som man inte alls vill höra. Ibland berättar folk saker för en om personer som man verkligen inte behöver höra. 
 
Här skriver jag ibland rätt öppet, det betyder inte att jag skriver allt. Jag skriver inte ens en bråkdel av vad jag tänker, tycker eller känner. Vissa av er förstår kanske bättre än andra vad jag menar med vissa saker. 
Det gör mig egentligen ingenting  om folk pratar om mig. Dom som står mig närmast vet vem jag är. Jag vet vem jag är. Och det är det enda som betyder något. Jag bryr mig inte om vad alla andra tror eller tycker om mig.
Jag är verkligen inte en dömande person. I've done my fair share of misstakes. Och det har säkert många av er också. Så ibland bör man kanske rannsaka sig själv innan man dömer någon annan. Ibland kanske det också ligger mkt mer bakom historien än bara den del du just fått höra.
 
Jag vet att det här inlägget egentligen är helt meningslöst. Folk kommer att prata, folk kommer att spekulera och rykten kommer att skapas. Det är så det alltid varit och det är så det alltid kommer att vara. Jag var bara tvungen att skriva av mig. Kanske verkar det bara som oförståeligt ordbajs för vissa, kanske inte. Don't know, don't care.
It is what it is.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0