Time to make things happen

Ligger hemma och är dyngförkyld. Började nog redan i fredags men inte stoppade det en ifrån att gå ut och festa. Icket. Så som tack för att man är dum å envis har jag legat däckad sen i söndags. Men börjar bli aningen bättre nu så imorgon blir det en sväng på stan för att försöka hitta något till halloween.
 
Dom här dagarna  då jag bara legat hemma har jag tänkt rätt mkt. På nuet, framtiden och väldigt mkt på det förflutna. Jag vet att man inte bör göra det för det ger en oftast bara ångest. Iaf då jag oftast grubblar på mindre bra saker som har hänt.Det är så mkt jag önskar att jag hade gjort annorlunda. Men ändå inte för då kanske jag inte hade varit den jag är idag. Men jag kan ändå inte låta bli att önska att jag inte gjort vissa saker. Sårat vissa människor. 
Men man lever och man lär!
 

Just nu skulle jag bara vilja göra något nytt. Jag vet inte vad.
Men jag vill bara att något annorlunda ska hända.
Det behöver inte vara ngt stort. Bara någonting. 
Jag behöver en förändring!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
Jag hoppas att du vet 
hur ledsen jag är för allting. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0