Why do we keep doing things we know only will hurt us?

Har inte skrivit på ett tag nu..
Inte riktigt säker på vad jag vill skriva heller. Det är så mkt jag känner just nu och så mkt tankar som virvlar runt i huvudet och tyvärr kan jag nog inte dela med mig av allt. 
Så då blir det lite svårt...
 
Jag stressar halvt ihjäl mig över ngt jag egentligen har tid att så småningom komma på.
Jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med i framtiden. Jag har några grejer jag vill göra men kan inte riktigt bestäma mig för ngt.
Det är svårt att sträva efter något när man inte är säker på vad det ngt är.
På måndag ska jag på ett möte å prata om eventuellt försöka hitta en lärlingsplats hos någon frisör.
Det är långsökt, iknow. Men det är värt att kolla upp iaf. Speciellt då jag inte direkt har 120 000 liggandes å skräpa atm.
 
Åh det är så mycket jag vill göra!Saker som jag en dag kmr att göra. Men som jag vill göra nu! Men för att göra allt krävs det att man har pengar vilket det är lite ont om just nu. Speciellt som arbetslös.. Menmen det vänder förhoppningsvis snart. 
Liksom så många andra ligget USA högst upp på min lista av ställen jag vill resa till. Och, hör å häpna, jag har faktiskt börjat spara! Än så länge ligger det inte mycket i spargrisen men den växer. Sakta men säkert!
Man måste ju börja någonstans!
 
Nä dags att försöka sova nu kanske.
Upp tidigt imorrn. Blir att jobba hela helgen.
Pengarna bara rullar in nu liksom..
Eller?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0