30/09/13

Hola!
 
Har varit och träänat idag, kändes riktigt bra faktiskt! 
Jag vet att jag sagt det förr och jag kommer förmodligen att säga det igen och igen.. Nu ska jag börja träna! Jag har inte världens bästa självförtroende just nu och jag vet iaf ett sätt att förändra det.Jag ogillar själv när folk bara whinar utan att göra något åt saken. Så då måste jag ju ta tummen ur arslet för att inte bli en sådan person själv, för dubbelmoral gillas ju inte heller. Nä tror inte jag klagar så mkt men känner att det är dags att börja röra på fläsket nu!
Vi får väl se om jag lyckas bättre den här gången. Wish me luck!
 
Imorgon blire jobb igen. Ska få jobba två dagar på sportis tsm med Emily, kommer bli kul. Var sjukt längesedan vi jobbade tillsammans. Och på torsdag å fredag ska jag förhoppningsvis få provjobba på ett nytt ställe. Inget färdigt än men jag håller tummarna för att det blir av!
 
Idag är allt rätt bra. Även dom tunga sakerna väger inte lika mkt just nu. 
Och så ska det förbli. Förhoppningsvis.
 
 
 
Bara älskar min morgon frilla!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0