8/9/13

Söndag idag = skrivar dag. Av någon anledning så blir det alltid den här dagen jag bloggar. 
 
Ligger i sovrummet och lyssnar på när E å Amanda håller på å skriva en låt. Spännande, låter bra hitills må ja säga! Det är ganska intressant, hur två människor träffas, börjar spela lite. Leka runt med olika ackord och melodier och sedan knåpas de ihop en text å vips så har dom gjort en låt. Nu vet inte jag hur man skriver en låt och kanske är det lite mer komplicerat än sådär men ibland verkar de så enkelt. Men de klart då har dom talang för det också. Och det mina kära vänner tror jag att man måste födas med. Visst går det att träna så att man blir bättre men jag tror inte du kan bli bra om det inte redan finns någonting där. Om du inte redan har det där lilla speciella. Antingen så har du det inom dig eller så har du inte det.
Äh vad vet jag, bara så som jag tror.
 
Nu ska jag gå på tempo och köpa snuuus! (nikotinfritt förstås!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0