September o.v.e.r. and out

Summer has come and passed
the innocent can never last
wake me up when September ends.
 
 
 
 
 
Var ett tag sedan men nu skriver jag och det är inte söndag! wee! Har jobbat idag och är mega trött!! Måste röra på mig hela tiden annars somnar jag nästan. Men jag klagar verkligen inte! Det är skönt.
Har jobbat tre dar den här månaden så det är jävligt nice att äntligen få jobba lite Jag känner mig så sjukt mkt mer värdig när jag fått jobba. Snart är det helg igen och för första gången på veckor kmr det faktiskt kännas som helg på riktigt. När man är arbetslös flyter dagarna liksom samman så spelar inte så stor roll om det är fredag eller onsdag.
 
Snart är september över och oktober är här. Det är galet hur fort tiden går. Det är i princip samma visa varje år ändå slutar man aldrig förundras över det. Hur ena veckanfortfarande är rätt varmt och nästa så har det gått å blivit kallt. Bara sådär och man har inte ens hunnit med att märka särskilt mkt. Konstigt de där. äÄven om de känns lite motigt att vintern snart är här så göre inte så mkt. Känns rätt bra att gå framåt nu.Helt okej liksom.
 
 
 
 
Girls night out 14/9-13
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0