Tomorrow's another day

Imorgon, lr ahh idag, rättare sagt är det fredag igen. Det är sjukt hur fort tiden går ibland. Fan, det var exakt en vecka sedan jag åkte iväg och nu är jag sedan några dagar hemma igen.
Ursch, när jag tänker på hur tiden bara springer iväg så blir jag så fruktansvärt stressad.. Jag vet, jag vet, jag är ung och jag har mkt tid kvar att göra det jag vill. Fast samtidigt, man vet aldrig. Vem vet, jag kanske inte ens lever om två veckor. Eller kanske har jag blivit rullstolsbunden. Eller blivit blind, döv eller helt förlamad. Man vet aldrig vad som kan hända. En olycka kan inträffa och på fem sekunder har ditt liv ändrats för alltid.
Därför vill jag göra, se och uppleva så mycket som möjligt så snart jag kan.
Jag hoppas att jag får ett jobb snart,det hade underlättat lite. Då ska jag fan börja spara pengar. Och den här gången ska jag tamefan göra det också.
Jag var och lämnade in ett cv på JC för någon dag sedan och fick även komma in och prata lite med chefen. Det kändes helt ok men man vet ju aldrig. Men jag hoppas som fan att dom hör av sig. Tror att det hade varit asnice att jobba där verkligen.
Lite miljöombyte hade inte varit helt fel heller. 
 
Näfan nu äre dags å lägga sig.
Gnatt!
 
 
 
Juste, klippte mig fan idag. Eller, Emma klippte mig. Efter många om å men blev d en efterlängtad frisyr. Vet inte om jag tycker jag passar så bra i de men de blev en stor förändring iaf!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0