16114

Både jul och nyår har kommit och passerat sedan jag senast skrev. Dåligt av mig. Jag vet. Skärpning Emma!
Gottnytt år, i efterskott.
Jag vet inte om jag han säga det förra året men, jag har skaffat mig ännu ett extraknäck. På tomtebos ålderdomshem. Emmsan jobbar också där, det är väl snarare hon som fixat jobbet åt mig. Trivs väldigt bra där än så länge! 
Skulle btw ha jobbat idag men ligger hemma med världens hemskaste migrän. Det känns som jag har en stor rosa elefant  intryckt i huvudet. Och ljuset från telefonen känns som blixtrar i mina ögon. Så jag ska lägga bort telefon en, dra täcket över huvudet, hoppas att mina pills börjat verka snart och försöka att vänligt be elefanten att flytta på sig.
Life is totally i bitch sometimes-.-

Kommentarer
Postat av: Em

Men såja! En elefant som krävs för att du ska blogga ;) keep it coming bby;*

2014-01-16 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0