Just life in general

Vart ett kort pass på jobbet idag, sedan åkte jag till Sävar för att käka middag med mor å far. Var nog två veckor sedan jag var hemma sist. Kändes rätt skönt att va där ett par timmar.  Blev tv-mys och fick även prata med mami om ett par saker jag funderat över. Det är rätt amazing ändå hur vi nu förtiden har rätt bra kontakt, med tanke på hur det var förr. Hade någon sagt till mig för några år sedan att jag faktiskt skulle kunnat prata med mor min på riktigt om mitt liv i allmänhet hade jag aldrig trott den. Vad saker å ting kan förändras med tiden! 
Btw en kille jag jobbade med idag berättade att han hade varit i Indien och volontär jobbat i 5 månader. Gissa om jag blev avis. Att åka utomlands och arbeta som volontär är ngt jag velat göra så länga jag kan minnas. 
Det är något som definitivt är med på min "att göra innan jag är 30" lista! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0